Baskool.ir : تامین کننده انواع باسکول جاده ای

باسکول جاده ای پلیس راه

باسکول جاده ای پلیس راه

باسکول جاده ای پلیس راه نوعی باسکول صنعتی است که برای توزین وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون، تریلر و اتوبوس استفاده می شود. این باسکول ها معمولاً در میدان های پلیس راه و ایستگاه های بازرسی نصب می شوند تا از بارگیری بیش از حد وسایل نقلیه و حفاظت از جاده ها و پل ها اطمینان حاصل شود.

 

 

باسکول های جاده ای پلیس راه از دو بخش اصلی تشکیل شده اند:

 

  • سکوی توزین: سکوی توزین سطحی صاف و محکم است که وسیله نقلیه روی آن رانندگی می کند.
  • سیستم توزین: سیستم توزین وزن وسیله نقلیه را اندازه گیری می کند و آن را به اپراتور نشان می دهد.

باسکول های جاده ای پلیس راه از انواع مختلفی از جمله باسکول های بتنی، باسکول های فلزی و باسکول های پیش ساخته موجود هستند.

 

 

ویژگی های باسکول جاده ای پلیس راه:

 

  • ظرفیت بالا: باسکول های جاده ای پلیس راه می توانند وسایل نقلیه سنگین را با وزن تا 100 تن توزین کنند.
  • دقت بالا: باسکول های جاده ای پلیس راه از سنسورهای دقیق برای اندازه گیری وزن وسیله نقلیه با دقت بالا استفاده می کنند.
  • استحکام بالا: باسکول های جاده ای پلیس راه از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و می توانند ترافیک سنگین را تحمل کنند.
  • قابلیت اطمینان بالا: باسکول های جاده ای پلیس راه برای کارکرد در شرایط سخت طراحی شده اند و قابلیت اطمینان بالایی دارند.
  • کاربری آسان: باسکول های جاده ای پلیس راه کاربری آسان دارند و می توانند توسط اپراتورهای آموزش دیده به راحتی کار کنند.
 
 

مزایای استفاده از باسکول جاده ای پلیس راه:

 

  • کاهش بار اضافی: باسکول های جاده ای پلیس راه به کاهش بار اضافی وسایل نقلیه کمک می کنند که به حفاظت از جاده ها و پل ها و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آنها کمک می کند.
  • افزایش ایمنی: باسکول های جاده ای پلیس راه به افزایش ایمنی جاده ها کمک می کنند زیرا از تصادفات ناشی از بارگیری بیش از حد جلوگیری می کنند.
  • محیط زیست: باسکول های جاده ای پلیس راه به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کنند زیرا وسایل نقلیه با بارگیری بیش از حد سوخت بیشتری مصرف می کنند.
  • درآمد: باسکول های جاده ای پلیس راه می توانند منبع درآمد برای دولت ها باشند زیرا می توان از آنها برای دریافت عوارض از وسایل نقلیه سنگین استفاده کرد.
 
 

کاربردهای باسکول جاده ای پلیس راه:

 

  • کنترل بارگیری: باسکول های جاده ای پلیس راه برای کنترل بارگیری وسایل نقلیه سنگین و اطمینان از عدم بارگیری بیش از حد آنها استفاده می شوند.
  • دریافت عوارض: باسکول های جاده ای پلیس راه می توانند برای دریافت عوارض از وسایل نقلیه سنگین استفاده شوند.
  • جمع آوری داده ها: باسکول های جاده ای پلیس راه می توانند برای جمع آوری داده ها در مورد وزن وسایل نقلیه و الگوهای ترافیک استفاده شوند.
 
 

نصب باسکول جاده ای پلیس راه در چه نوع جاده هایی امکان پذیر است؟

 

سنسورهای WIM می تواند در تمام انواع سطوح جاده ای مثل آسفالت سخت، آسفالت معمولی و سیمانی نصب شود.

نصب این محصول سریع است آنها به هیچ تمهیدات پیچیده ای برای نگهداری در مورد سطح جاده ها و یا تعمیر و بازبینی های کوتاه مدت نیاز ندارند. روكش بیرونی سنسورها می تواند طوری تنظیم شود كه بر روی سطح جاده قرار بگیرد. با تكیه بر ثبات بسیار بالای اندازه گیری و مقاومت سنسورها، نیازی به كالیبراسیون به طور مداوم وجود ندارد. لذا شما می توانید به طور كامل بر روی كیفیت اطلاعات سنسورهای یک سیستم WIM اعتماد كنید.

 

 

سرعت مجاز وسایل نقلیه جهت توزین دقیق توسط باسکول جاده ای پلیس راه چه میزان میباشد؟

سنسورهای پیشنهادی شرکت با تحت پوشش قراردادن رنج سرعت 0 تا 250 کیلومتر بر ساعت وسیله نقلیه، تحت تأثیر شرایط آب و هوایی مثل تغییر گسترده دما یا رطوبت  یا باران یا نور آفتاب قرار نمی گیرد. لذا این سنسورها در تركیب با  دیتالاگر می تواند نتایج بسیار دقیق و مورد اعتمادی را در طی گذشت سالیان متمادی به شما تحویل دهد.

 

 

پروژه های اجرایی باسکول جاده ای پلیس راه 

 

از جمله برخی از این پروژه ها می توان به پروژه های WIM استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، همدان، استان چهارمحال بختیاری، استان كهگیلویه و بویراحمد و … اشاره نمود.

 

 

  • مجری بزرگترین پروژه ITS  کشور در حوزه 65 سامانه توزین در حال حرکت جاده ای
  • صادرات 180 دستگاه WIM
  • برنده مناقصه 20 سیستم توزین در حال حركت (WIM) برای سازمان حمل و نقل و پایانه های كل كشور
 

مشخصات فنی

 
  • قابلیت پردازش حجم بسیار بالای اطلاعات و تخمین دقیق وزن خودروها به صورت برخط
  • استفاده از دو پلاتفرم به جای یک پلاتفرم برای رسیدن به دقت‌های بالاتر
  • خطای توزین کمتر از ±%5، توزین محوری زیر 10%± ← کلاس A(5) برای اعمال قانون مستقیم
  • عدم وابستگی دقت و صحت سیستم به ناهمواری سطح جاده بدلیل عرض زیاد پلت فرمها
  • عدم وابستگی دقت و صحت سیستم به نوع سیستم تعلیق خودروها
  • عدم تاثیرپذیری دقت و صحت سیستم از نوع و شکل تایر خودروها
  • دقت و صحت یکنواخت در تمام طول پلت فرم
  • سرعت نصب بالا
  • قابلیت نصب مطابق با شیب جاده (کمترین اصلاح مسیر)
  • کاهش وابستگی به تجهیزات و فن‌آوری خارجی
  • عدم تغییر دقت و صحت سیستم در فصول مختلف و با تغییر باد لاستیک وسیله نقلیه
  • طراحی سیستم برای طول عمر مفید حداقل 10 سال
  • قابلیت توزین به صورت استاتیک با خطای 5/0 درصد
  • تعویض قطعات در زمان بسیار کم
  • خطای اندازه‌گیری سرعت کمتر از 3%±
  • استفاده از سنسورهای بسیار فرکانس بالا برای رسیدن به دقت توزین محوری مطابق با COST323 در سرعت های بالا

 

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.