Baskool.ir : تامین کننده انواع باسکول جاده ای

شرکت صنعتی فرد ایران

شرکت صنعتی فرد ایران

شركت صنعتی فرد ايران بعنوان اولين توليدكننده باسكول و سيستم های توزين در ايران فعاليت خود را از سال ۱۳۳۷ در رابطه با توليد انواع باسكول و سيستم های توزين آغاز نمود. كيفيت، دقت و حساسيت سيستم های توزين توليدی باعث گرديد كه بخش عمده ای از بازار در طی قريب به ۶۵ سال به اين واحد توليدی اختصاص يابد.

واحدهــای توليدی گروه، مشــتمل بر چهار کارخانه با وســعت حــدود ۴۰۰۰۰ متر مربع فضا و ۱۷۰۰۰ متر مربع سالن های توليد، انبارهای متنوع مواد و کالا و همچنين ساختمان های اداری بوده و به عنوان بزرگترين کارخانجات ســازنده سيستم های توزين در سطح کشور، منطقه و حتی برخی از کشورهای اروپايی در شهرك صنعتی اميرکبير کاشــان استقرار يافته است. فضای واحدهای ســتادی به انضمام دفاتر منطقه ای در استان ها، امروزه بيش از دو هزار مترمربع می باشد.

این شرکت به فضل الهی و با بهره مندی از توانمندی های علمی فارغ التحصيلان معتبر مراكز علمی داخلی و خارجی و همچنين ارتباط مستمر با موسسات بين المللی تولیدی، تحقیقاتی و پژوهشی، شاهد موفقيت های شگرف علمی و تولیدی در سطح ملی و بين المللی بوده و در راستای تحقق اهداف و خط مشی کيفيت و انطباق محصولات توليدی گروه، با استانداردهای ملی و بين المللی، ضمن قرارگیری در بین ۸ شرکت برتر این صنعت در جهان، موجبات دستیابی به افتخارات بزرگی را فراهم ساخته است.
فعاليت های دانش محور اين شرکت باعث گرديد تا کارگروه ارزيابی و تشخيص صلاحيت شرکت ها و موسسات دانش بنيان وابسته به معاونت علمی و فناوری رياست محترم جمهوری، اين شرکت صنعتی را بعنوان توليد کننده کالای دانش بنيان ارزيابی و معرفی نمايد.

فضای اداری دفتر مرکزی ۲۷۵۰ متر مربع در ۸ طبقه بوده كه با بهره مندی از تكنولوژی روز كليه فرایند های درون سازمانی از طريق سیستم جامع داخلی (paper less) انجام می پذيرد.

باسکول های فرد ایران

باسكول های ساخت گروه فرد ایران به طور معمول در دو نوع روی زمین و داخل زمین و در ظرفیت های 5 الی 200 تن تولید میشوند. این باسکول های جاده ای با نام های تجاری باسکول تریلی کش، باسکول کامیون کش و سایر باسکول ماشین سنگین در بازار شناخته میشود.

انواع باسکول های جاده ای فرد ایران

در حال حاضر باسکول های جاده ای فرد ایران در 4 مدل باسکول های پیش تنیده، باسکول های پیش ساخته، باسکول های بتن فلز و باسکول های تمام فلز تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

اطلاعات تماس با دفتر مرکزی شرکت فرد ایران

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۸۶۶۶۶

آدرس: تهران ، خیابان ولی عصر ،ابتدای بلوار میرداماد، ساختمان فرد ایران، شماره ۴۶۶
کد پستی : ۱۹۶۹۷۶۴۶۵۳

اطلاعات تماس با کارخانه شرکت فرد ایران

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۸۶۶۶۶
تلفن: ۸۲۳۴ (۰۲۱)

آدرس: کاشـان ، شهـرک صنعتـی امیر کبیر، فاز 1، خیابان میر عماد بالاتر از لاله 3، کارخانه فرد ایران

5/5 - (4 امتیاز)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.